Sandersvigforeningen

Generalforsamling 2009

Søndag, den. 5. juli 2009 kl. 10.00 på Den gamle Grænsekro, Frederikshøj i Taps

(Den gamle Grænsekro ligger på hovedvej 170 mellem Christiansfeld og Kolding, ca. halvvejs mellem Christiansfeld og Taps.)

Dagsorden

1.     Valg af ordstyrer

2.     Formandens beretning

3.     Regnskab for perioden 1.5.2008-30.4.2009 og budget for den kommende periode

4.     Indkomne forslag

Bestyrelsen har følgende forslag:

Forslag 1:

·         Arbejdet med nedlægning af hovedvandledning er nu færdiggjort. De sidste regninger kommer ind netop nu og den endelige pris for arbejdet vil blive fremlagt på generalforsamlingen. Som oplyst på sidste års generalforsamling var det opkrævede beløb et bedste, lavt estimat for projektet. Vi ved dog allerede nu, at projektet er dyrere end dette (ekstra 1200-1500 kr. pr husstand) og bestyrelsen foreslår, at restbeløbet opkræves via ejendomsskatteopkrævningen fra kommunen i august 2009.

Forslag 2:

·         4 nye projekter omhandlende nedlægning af vandledninger på de resterende veje bliver estimeret og vil blive fremlagt på generalforsamlingen. Vi foreslår igangsætning af projekterne i etaper fra efteråret 2010, og at beløbet vil blive opkrævet via ejendomsskatteopkrævningen i 2010.

5.     Fastsættelse af kontingent gældende fra 1. januar 2010.

Bestyrelsens forslag vil blive præsenteret i henhold til pkt. 4.

6.     Valg i henhold til § 8

På valg er:

Peter Holbech

Carsten Bartholdy

Hans-Erik Hjort Petersen

1 bestyrelsessuppleant for et år (nu: Flemming Østergård, Sandersvig Strandvej 34)

2 revisorer for 1 år, (nu: Helge Petz, Havblik 27 og Annetha Nielsen, Sandersvig Strandvej 22)

1 revisorsuppleant for 1 år, (Niels Johansen, Havblik nr. 8)

7.     Eventuelt

Forslag til generalforsamlingen sendes til formanden, Vincent Jordy, Teglgårdsvej 7

8700 Horsens, tlf.: 86 27 44 66, senest 14 dage før generalforsamlingen.

Indkomne forslag vil blive slået op på toiletvognen og på www.sandersvigforeningen.dk senest en uge før generalforsamlingen.